Miért nem csak a Facebook?

Miért nem csak a Facebook?

Miért nem elég csak Facebookon fent lenni?

Sok céget látunk, hogy csak közösségi médián szerepelnek, és nincs weboldaluk, vagy ami van, azt is elhanyagolják. Ez véleményünk szerint súlyos hibákat tud vonni maga után.

Miért van szüksége egy vállalkozásnak weboldalra is?

Ahhoz, hogy egy leendő ügyfelet megfogjunk, ahhoz mindenképpen szükséges az első benyomás, melyet egy weboldallal sokkal könnyebben megtudunk adni, mint ha csak a közösségi médián szerepelnénk. Természetesen az is fontos egy kisebb-nagyobb cégnek, webáruháznak, de a közösségi médiában nem tudunk egyediek lenni, például saját színeket, elrendezést megadni. Elég csak arra gondolni, hogy egy képet (jellemzően logót), és egy borítóképet tudunk csak feltölteni, de magán a tartalmon kívül az összes oldal ugyanúgy néz ki. Persze webáruház funkcionalitást is megtudunk adni a Facebook oldalunknak, de tegye fel a kezét, aki vásárolt már Facebook-on. Ha van is néhány ember, aki ezt kihasználja, az emberek többségét weboldallal lehet elérni, ahol bővebb információt fog megtudni az adott vállalkozásról. Nem is beszélve arról, hogy egy cég életében a weboldal egyfajta névjegykártyaként is szolgál, ahol az emberek megismerik a céget, a cég hátterét, esetleg a kollégákról is egy bemutatót látnak, személyesebbé téve az adott szolgáltatás nyújtót.

A másik tényező, hogy a keresőben egy weboldalt sokkal könnyebben megtalálnak a felhasználók, leendő ügyfelek, vásárlók, mint Facebookon, vagy bármely más social media oldalon, ráadásul számítanak is rá az ügyfelek, hogy egy valamit magára adó cégnek van saját weboldala.

A Tiéd!

A közösségi médiában való szereplésnek egyik hátránya, hogy egy harmadik fél által szolgáltatott weboldalon jelenik meg a terméked. Előbb már írtuk azt, hogy nem tudod befolyásolni a dizájnt, azonban van egy olyan szempont is, hogy a weboldal a tiéd, amin úgy jelenik meg a tartalmad, ahogy szeretnéd, egyszóval személyre szabható teljes mértékben. Valamint ha változtatni szeretnél benne valamit, akkor rögtön megtudod tenni.

Továbbá ritka eset, de mivan akkor, ha tiltottak róla, akár indokkal, akár indokolatlanul? Hosszú napok telhetnek el, mire feloldják a tiltást. Mivel nem te kezeled a szolgáltatást, te csak megjelensz rajta, így ez az eset könnyen előfordulhat.

Nem elérhető

Van egy olyan szempont is, hogy vannak olyan munkahelyek, ahol a Facebook-ot tiltják, így el sem érhető. Ezzel potenciális felhasználókat lehet veszíteni, mert nem mindenki fogja kivárni azt, amíg hazaérkezik, így gyorsan rákeresne az adott szolgáltatásra, viszont ha téged nem talál meg, mert nincs weboldalad, hiába szerepelsz az interneten, akkor mást fog választani.

Szerepelj a közösségi médiában!

Természetesen itt most nem lenézően beszélünk a közösségi médiáról, nem lebeszélni akarunk róla, kiemelvén a Facebookot, mivel az is rendkívül fontos egy vállalkozásnak/brandnek, de a weboldal ugyanolyan, ha nem nagyobb fontosságú. Ha egy cég az interneten is szerepelni akar (ami nagyon ajánlatos), akkor illik kihasználni e lehetőségeket, és kicsit foglalkozni vállalkozása belendítésén, amihez hozzátartozik a weboldal és közösségi média szerepe is. Mivel a legjelentősebb a Facebook, így az az elsődleges, ami megfogja a célközönséget, de fontos lehet még a Twitter, Instagram vagy LinkedIn is.

Kérj segítséget

Amennyiben nem csak a közösségi médiában szeretnél megjelenni, akkor érdemes egy webfejlesztéssel foglalkozó vállalkozást felkeresni, és ha amennyiben nincs ötleted, akkor segítséget kérni ötletekért. Mivel általában egy webfejlesztő a szakmában dolgozik, minden nap honlapokat csinosít, programoz, így ismeri a modern trendeket, tudja mik a buktatói egy weboldalnak, és mire kell odafigyelni, legyen szó cégbemutató oldalakról, webáruházakról, vagy bármi más témájú weboldalról. Többet között mi is tudunk neked segíteni weboldalad, webáruházad kialakításában.

 

1 Csillag2 Csillag3 Csillag4 Csillag5 Csillag (Nincs még szavazat)
Loading...

Hozzászólások

Jelenleg 0 hozzászólás hozzászólás van.

Szólj hozzá!